3 dôvody, prečo by mal mať každý muž vo svojom šatníku bielu košeľu

Móda sa rokmi vyvíja a mení. Každý rok je trendy niečo iné, hoci niektoré kúsky sa po rokoch vracajú naspäť na scénu. Existujú však aj kúsky, ktoré by sme mohli označiť ako nadčasové. Znamená to, že je jedno, v akej dobe si ich oblečiete, vždy budete vyzerať dobre a trendy. Jeden špecifický kúsok sa teší obľube už niekoľko desaťročí. Ktorý to je? 

3 dôvody, prečo by mal mať každý muž vo svojom šatníku bielu košeľu

Biele košele patria medzi najobľúbenejšie kúsky vôbec či už medzi ženami alebo mužmi. Prečo by teda mal každý muž vlastniť minimálne jednu bielu košeľu? 

1. V jednoduchosti je krása 

Inak povedané, bielou nikdy nič nepokazíte. Je to klasika, ktorá vyzerá jednoducho, elegantne a atraktívne. Biela košeľa sa určite radí medzi pánske elegantné košele, ktoré sú skvelé v tom, že sa hodia ku všetkému. Môžete si ich dať k oblekovým nohaviciam, ale aj k rifliam. Ak si predsa potrpíte na nejaké farby či vzory, k bielej košeli môžete zvoliť zaujímavé sako. 

2. Obmena šatníka 

Ak cítite, že prišiel čas na zmenu alebo máte pocit, že sa váš vkus rokmi zmenil, možno premýšľate nad zmenou šatníka. Ak ste sa k takémuto kroku odhodlali, najskôr premýšľajte nad kúpou tzv. „základných“ kúskov. Sú to zväčša jednofarebné veci, ktoré vás zachránia, keď nemáte čo na seba. Biela košeľa vám v novom šatníku určite nemôže chýbať! 

3. Vyzerať dobre 

Každý chce vyzerať dobre a príjemne pôsobiť na ľudí. Nie je to také ťažké, ako si niektorí myslia. Ak zvolíte správny strih a veľkosť košele, nemusíte sa báť, že by si vás nikto nevšimol. Pánske slim košele majú skvelý strih v tom, že zvýrazňujú vrchnú časť tela a pôsobia zvlášť elegantne. Ak chcete vyzerať dobre na pohovore, v práci či na nejakej udalosti, zvážte bielu slim košeľu. 

Bielu košeľu zoženiete v kamenných aj internetových predajniach. Ak pôjdete do kamennej predajne, nechajte si poradiť. Ak budete nakupovať online, určite si všímajte priložené veľkostné tabuľky.

Zdroj foto: kiuikson / Shutterstock.com