Veru, je to tak: kvalitnú kávu a spotrebný tovar si v Tchibo kupujeme už 30 rokov. Zaspomínajte si s nami a pozrite sa, aké zľavy a výhody vám Tchibo pri tejto príležitosti prináša.
Čo ste robili pred 30 rokmi? Niekto nebol ešte ani v pláne, iní práve maturovali, ďalší menili zamestnanie, alebo práve držali v náručí svoje vnúča. Ak vynecháme prvých spomínaných, je dosť možné, že práve v tých chvíľach ste si zaliali novinku na slovenskom trhu – kávu Tchibo bez toho, aby ste ju zháňali v Tuzexe.
Práve v roku 1991 vstúpilo Tchibo na vtedy ešte československý trh a káva Tchibo vo svojom typickom modrom balení sa stala dostupnou pre všetkých. Možno si teraz spomeniete na známy slogan Tchibo – Le Cafè a keď vám pripomenieme, že od roku 2008 sa v predajniach Tchibo začal predávať aj spotrebný tovar, určite vám v mysli zarezonuje to známe „Z Tchiba? Veď tam predsa majú len kávu!“
Zaspomínajte si aj na ďalšie kultové reklamy od Tchibo!
Počas tridsiatich rokov svojho pôsobenia u nás sa Tchibo stalo dostupným úplne každému. Kávu váženú aj balenú, zrnkovú, mletú, nesku či kapsulovú si spolu s kávovarmi, kvalitnými módnymi vecami, športovými odevami či domácimi pomocníkmi alebo originálnymi nápojmi teraz kúpite nielen v predajniach v obchodných centrách alebo cez e-shop tchibo.sk, ale aj vo vybraných predajniach COOP Jednota a Labaš.
Kde je vaše najbližšie Tchibo?
Ohľaduplnosť voči prírode aj Káva pre hrdinov
Dnes je už Tchibo dobre známe tak svojou kvalitnou kávou, ako aj spotrebným tovarom, vyrábaným v súlade s udržateľnosťou životného prostredia. Na svoje výrobky používa materiály ako je biobavlna, recyklovaný polyester z PET fliaš a starých rybárskych sietí, drevo zo zodpovedného lesného hospodárstva a ďalšie.
K podpore ochrany životného prostredia pridalo Tchibo nedávno aj charitatívny projekt Káva pre hrdinov, ktorý vznikol na podnet zamestnancov firmy. Predajcovia z obchodov Tchibo darovali v čase pandémie kávu, kávovú limonádu Mazagrande a ďalšie produkty zdravotníkom v prvej línii, policajtom, pracovníkom sociálnych služieb, ako aj ďalším ľuďom a organizáciám, ktoré to potrebovali. Spoločnými silami od jari 2020 do jari 2021 podporili hrdiny viac než 12 tonami kávy, 17 000 plechovkami Mazagrande a 4 kávovarmi.
Je to dokázané – Tchibo je naša srdcovka
Dôkazom, že Slováci si koncept Tchibo skutočne obľúbili, je tretie miesto v tohtoročnom rebríčku TOP 50 zákaznícky najobľúbenejších značiek na Slovensku podľa prieskumu spoločnosti KPMG. Týmto umiestnením slovenskí spotrebitelia ocenili vysokú kvalitu kávy a spotrebného tovaru, dobrú cenu, ústretový personál a príjemné prostredie, ako aj udržateľný prístup spoločnosti Tchibo.
Výhody a zľavy ako poďakovanie za priazeň
Ako poďakovanie za priazeň pripravilo Tchibo pre svojich zákazníkov v nasledujúcich troch mesiacoch 3 x 30 dní najrôznejších výhod, darčekov a zliav, vďaka ktorým si nakupovanie užijú ešte viac. Špeciálne akcie pobežia ako v kamenných predajniach, tak aj pri nákupe z pohodlia domova v e-shope. Výročie štartuje tento týždeň plošnou akciou 3 x viac Vernostných zrniek pre držiteľov TchiboCard a špeciálnu ponuku zákuskov v kávovom bare. Nasledujúci týždeň sa v obchodoch naplno rozbehne ponuka nových ready to drink ľadových káv, limitovanej edície Tchibo Barista z Kolumbie a rozdávanie látkových tašiek ako darčeka k nákupu nad 14,99 eur. K tomu nájdete na e-shope aj 30 % zľavy na vybraný spotrebný tovar. Užite si aj vy malé radosti v Tchibo! Ďakujeme vám za dôveru!
Zdroj foto: Tchibo