Značky spoločnosti Procter & Gamble zamerané na starostlivosť o vlasy spájajú sily, aby zákazníkom umožnili podporovať trvalo udržateľné produkty a zlepšovať ich životné návyky. Vďaka inovatívnemu systému dopĺňania, ktorý sa skladá z hliníkovej fľaše a plniaceho vrecka, si už používatelia nemusia vyberať medzi krásnymi vlasmi, zdravou pokožkou hlavy a zdravím planéty. V Európe sa na trh dostávajú nové obaly značiek P&G zamerané na starostlivosť o vlasy: Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie, ktoré miliónom domácností umožnia znížiť spotrebu plastov o 60%.
Beauty sekcia spoločnosti Procter & Gamble významne urýchlila proces znižovania spotreby prvotného plastu v šampónoch a kondicionéroch o 50 %, ktorý bol pôvodne plánovaný na rok 2030. Tento cieľ sa dosiahne už do konca roku 2021, čo v kombinácii s možnosťou opätovného použitia obalov zníži spotrebu plastu o viac ako 300 000 ton.
Vieme, že je to len začiatok, ale veríme, že systém „Dopĺňajte s láskou“ má potenciál zlepšiť život na našej planéte. Chceme podporiť spotrebiteľov pri hľadaní ciest, ako si vytvoriť ekologickejšiu domácnosť. Sme si vedomí, že veľké množstvo používateľov našich výrobkov sa snaží znížiť množstvo odpadu, ktorý produkujú. Sme preto radi, že im ako spoločnosť P&G dokážeme v tejto snahe pomôcť – uviedla Justyna Ignasiak – Kretowicz, riaditeľka komunikácie spoločnosti P&G Beauty.
Produkty Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie sú odteraz dostupné v opakovane použiteľných hliníkových fľašiach a plniacich vreckách. Telo fľaše je vyrobené zo 100 % odolného hliníka, ktoré je možné plniť viac ako 5 rokov a je plne recyklovateľné. Popritom dopĺňacie vrecká z PE laminátového mono-materiálu boli vyrobené s použitím o 60 % menej plastu. Navyše je tento materiál plne recyklovateľný. Táto ekologická transformácia je prvým krokom k „Responsible Beauty – zodpovednej kráse“, ktorá pomôže spotrebiteľom robiť každý deň rozhodnutia zamerané na podporu trvalej udržateľnosti.
Tieto nádherné fľaše sa tiež stanú štýlovým doplnkom vašej kúpeľne. Vytvorili sme 4 špeciálne dizajny obalov, ktoré odrážajú vlastnosti a charakter jednotlivých značiek: Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie.
Hlavnou úlohou Head & Shoulders je poskytovať starostlivosť o pokožku hlavy a ochranu proti lupinám. Zároveň sa však venuje aj príčinám náchylnosti k tvorbe lupín. Pred niekoľkými rokmi bola na trh uvedená špeciálna fľaša čiastočne4 vyrobená z plastového odpadu zozbieraného z európskych pláží.
Spoločnosť Pantene, popredná svetová značka v oblasti starostlivosti o vlasy, prostredníctvom výskumu zistila, že vlasy sú kľúčom k sebaúcte a k tomu, ako sa cítite. Je poslaním spoločnosti Pantene poskytovať inovatívne produkty, ktoré každému umožnia získať vytúžené, zdravé a silné vlasy. Značka tiež podporuje sociálne projekty propagujúce všetky druhy krásy a aktívne pracuje v prospech miestnych komunít.
Záväzkom Herbal Essences je dokázať, že prírodné zložky majú skutočne silu, ktorú je možné efektívne využiť pri starostlivosti o vlasy. Značka nadviazala partnerstvo s Royal Botanic Gardens (Kráľovskými botanickými záhradami KEW), aby do svojich produktov mohla priniesť najcennejšie objavy z botaniky. Výsledkom spolupráce Herbal Essences s KEW sú šampóny a kondicionéry zložené z viac ako 90 % z prírodných zložiek, ktoré majú skutočný a hmatateľný efekt pre vlasy. Súčasťou spoločenskej zodpovednosti značky je aj získavanie prírodných zložiek z trvalo udržateľných zdrojov. Herbal Essences je u organizácie PETA Cruelty Free uznávaná ako značka, ktorej produkty nie sú testované na zvieratách.
Aussie je predovšetkým o krásnych vlasoch bez námahy, v duchu austrálskeho „slow time“. Okrem vývoja mimoriadne efektívnych masiek, šampónov a kondicionérov s nezameniteľnými vôňami sa značka veľmi angažuje aj v oblasti trvalej udržateľnosti. Dokazuje to získavanie prírodných zložiek od austrálskych farmárov, disponovaním certifikátu PETA Cruelty Free alebo aktívnou účasťou značky pri úsilí o elimináciu následkov požiarov v austrálskej buši.
Činnosti spoločnosti P&G Beauty vychádzajú z piatich vzájomne prepojených hlavných zásad:
● kvalita a predvedenie
● bezpečnosť
● trvalá udržateľnosť
● transparentnosť
● rovnoprávnosť a inklúzia
Predstavenie inovatívneho systému dopĺňania do P&G Hair Care je ukážkou záväzku spoločnosti k trvalej udržateľnosti. Aktivita umožní 200 miliónom európskych domácností znížiť spotrebu plastov a v Európe sa tak vyrobí o 300 miliónov menej plastových fliaš5, čo každý rok znamená o 10 000 ton menej prvotne použitého plastu.
Ak sa chcete dozvedieť viac o zodpovednej kráse, navštívte: https://us.pg.com/responsible-beauty/
Zdroj foto: P&G