Pred pár dňami sa v Prahe konalo predstavenie a krst rebrandingu Envy Therapy RADICAL SKINCARE SYSTEM, kde bola predstavená rada produktov Envy Therapy v nových „radical“ obaloch a pri tejto príležitosti sme na slovíčko pozvali zakladateľku Envy Therapy a CEO Envy kliník – Natáliu Selvekovú.
Kedy vznikla myšlienka zmeniť vizuál produktov Envy Therapy a aký bol ústredný motív a cieľ?
Začali sme sa ňou zaoberať približne pred 18 mesiacmi. Základnou myšlienkou, akýmsi ústredným motívom rebrandu Envy Therapy je náš primárny, dlhodobý cieľ budovania svetovej značky. Chceme preniesť ideu love brandu, ktorý sme úspešne etablovali na Slovensku a v Českej republike do ďalších krajín, resp. globálne. Našim hlavným cieľom je udržateľnosť. Plast a hliníkové obaly nahrádza sklo a každým krokom sa stávame environmentálne akceptovateľnou značkou, čo je náš ďalší dlhodobý cieľ. Pri niektorých produktoch pribudnú refills a klienti budú opakovaným užívaním obalov viac eko-friendly. Navýšenie objemu produktov v jednom balení uzatvára celistvú snahu o udržateľnosť. Naše produkty sú kombináciou najkvalitnejších a maximálne účinných látok, najmä prírodného pôvodu a majú patentované ingrediencie, ktorých účinnosť potvrdzujú početné štúdie a vedecké výskumy.
Čím ste sa pri rebrandingu inšpirovali a kto stojí za grafikou celého projektu?
Inšpirovali sme sa našou farebnosťou trikolóry, ktorá je identická pre Slovensko aj Českú republiku. Farebnosť v národných farbách nezameniteľne odráža náš pôvod. Naša vlastná potreba zdieľania národnej identity sa prirodzene transformovala pri zostavovaní farebnosti jednotlivých línií Envy Therapy. Ústredným motívom rebrandu Envy Therapy je náš primárny a dlhodobý cieľ budovania svetovej značky. Výraznosť má prispieť k jasnému rozpoznaniu Envy Therapy, pričom zameniteľnosť s inými značkami je vylúčená. Päť farieb (trikolóru dopĺňa čierna a šedá) predstavuje jednotlivé, ucelené línie. Grafika bola v rukách českých vizuálnych umelkýň – Daniely a Lindy Dostálkových.
Samotné produkty Envy Therapy prechádzajú tiež zmenami alebo ide len o zmenu vizuálu?
Produktové línie Envy Therapy a návykové užívateľské rituály sa nemenia. Vytvorili sme prehľadný systém, ktorý reflektuje kvalitu a funguje individuálne, aj vo vzájomnom súlade. Úplne sa odkláňa od módnych trendov, vďaka čomu vynikne v obrovskej ponuke na trhu.
Aké sú tvoje plány do budúcna s EnvyTherapy? Máš ešte nejaké vízie či nesplnený sen?
Naše plány sú jasné: vyrábame kozmetiku, ktorá je konkurencie schopná na svetovej úrovni a je pripravená rozšíriť svoje pole pôsobností aj do zahraničia.
Bolo náročné presadiť sa vo veľkej konkurencii a presadiť sa na slovenskom trhu a to konkrétne v sieťach parfumérií Douglas?
Dovolím si teraz odpovedať za celý tím: milujeme svoju prácu a preto i náročnejšie obdobia prinášajú radosť a satisfakciu. Tiež verím tomu, že nič, čo naozaj stojí za to, nie je úplne ľahké. V každom prípade veľmi sa teším, že sa nám darí a ďakujem všetkým za priazeň. Je pre nás záväzkom. S uvedením novej vizuálnej identity je Envy Therapy zároveň prvá slovensko-česká kozmetická značka, ktorá je v portfóliu Douglas SK a Douglas CZ na čo sme nesmierne hrdí.
Kde všade si klientky vedia Envytherapy kozmetiku zakúpiť?
Všetky produkty Envy Therapy nájdete na klinikách Envy, v parfumériách Douglas Slovensko a Douglas Česká republika a on-line na envytherapy.com, douglas.sk a douglas.cz
Ďakujeme krásne za rozhovor a do budúcna prajeme kozmetike Envy Therapy RADICAL SKINCARE SYSTEM množstvo spokojných zákazníkov.
Zdroj foto : ENVY, envytherapy.sk