Nie je tajomstvom, že obľúbený predajca „Best donuts in town” La Donuteria vyhlásil po obrovskom úspechu na našom území trhu expanziu do zahraničia, kde má otvorených už niekoľko prosperujúcich franšíz. Podľa zakladateľa tohto unikátneho konceptu Petra Straňáka majú už slovenský trh plne pokrytý a predajne donut shop tak nájdete po celom Slovensku. Slovákom žijúcim v zahraničí, ako aj zahraničným fanúšikom sladkého street foodu, tak ponúkajú unikátnu príležitosť na perspektívne podnikanie.
Čo je tajomstom úspechu La Donuteria?
Nečakajte žiadne americké šišky. Na tajnej receptúre tohto chutného dezertu sa pracovalo viac ako rok a vyskúšalo sa viac ako 100 rôznych receptov, kým vznikla kvalita s pečaťou La Donuteria. Nečakajte polotovary. La Donuteria sa môže pýšiť prípravou vlastného karamelu, malinová glazúra je z malín dovážaných z Nemecka, čokoláda sa vozí z Belgicka a vanilka dokonca až z Madagaskaru. La Donuteria si získala srdcia a brušká celej Európy a navyše dáva priestor na rozbeh aj mladým podnikavcom. Nie je tajomstom, že La Donuteria prekonala miľník a v roku 2020 sa stala európskou jednotkou v počte donut shopov! V novom roku sa s novými cieľmi chystá za hranice Európy, a už dnes sa pracuje na otvorení franšíz napríklad aj v Kanade, USA, či až ďalekom Singapure. Vedeli ste, že vďaka pomerne nízkej investícii si môžete otvoriť vašu vlastnú La Donuteriu aj vy? Napriek tomu, že slovenský trh je už plný, ponúka La Donuteria Slovákom možnosť otvoriť si svoju vlastnú franšízu v zahraničí. Svojimi férovými podmienkami a podporou si už získala dôveru začínajúcich slovenských podnikateľov, ktorí si otvorili predajňu napríklad v Mníchove či až v ďalekom Dánsku, kde
Na franchising s La Donuteria nepotrebujete státisíce eur, dokonca ani väčšie desiatky
La Donuteria prináša podnikateľom v zahraničí hotový koncept, na ktorom pracoval medzinárodný tím špecialistov viac ako 3 roky, 12 hodín denne, 7 dní v týždni. Preto je každý detail konceptu, či už je to dizajn prevádzky, obaly, receptúry, alebo prevádzkový systém, vyladený do posledného detailu. Veľkou výhodou konceptu je prevádzková jednoduchosť, ktorá nevyžaduje vyššie kvalifikovaných ľudí, ktorých je v gastronómi nedostatok. Veľkosť priestorov sa pohybuje len v rozmedzí od 40 do 70m2, čo prirodzene znižuje náklady na prenájom. “Väčšinu surovín logisticky zabezpečujeme my a to platí aj pre naše franšízové pobočky, čim výrazne znižujeme starosti a aj obstarávacie ceny pre našich franšízových partnerov,” vysvetľuje Peter Straňák.
Prečo práve La Donuteria?
- Patrí k najobľúbenejším slovenským gastro prevádzkám, za ktorou sú mnohí ochotní cestovať.
- Ide o pomerne férový biznis. S franšízou podnikateľ nezíska len celkové know-how na podnikanie na “kľuč”, ale nemusí sa báť ani zbytočných dlhov, keďže franšízový poplatok platí len vtedy, keď mu pobočka zarába.
- Jednou z hlavných výhod je relatívne nízka celková investícia v porovnaní s inými gastro franšízovými konceptami, a to už od 30.000 – 35.000 EUR, ktorá zahŕňa už všetko potrebné – dizajnové úpravy a zariadenie predajne, vybavenie kuchyne, vstupnú franšízovu licenciu a úvodne zásoby na prvý mesiac.
- Samotná ziskovosť sa pohybuje zvyčajne v menších mestách medzi 3.000 – 5.000 EUR mesačne, vo väčších mestách aj 5.000 – 10.000 EUR mesačne, čo zabezpečuje skutočne rýchlu návratnosť investície.
- V porovnaní so svetovo uznávaným konceptom McDonald’s ide o niekoľko násobne menej náročnú finančnú investíciu. Na franšízu McDonald’s Slovensko totiž musíte mať minimálne 400-tisíc eur, čo je viac ako 10 násobok.
Pre ľudí, ktorý chcú podnikať bez starostí, prípadne nemajú vlastný podnikateslký super-nápad, je to preto ideálna voľba. Všetky informácie nájdete na https://franchising.sk/franchisa/118/la-donuteria/
Zdroj foto: La Donuteria