Bojíte sa neúspechu pri predaji cez internet? Nechajte si poradiť

Určite sa medzi vami nájde nejedna podnikateľka, ktorá má vlastný butik, či predajňu s iným tovarom. Dúfame, že sa vám podarilo zvládnuť pandemické opatrenia, keď bol kamenný predaj nepotravinového (a pod.) tovaru zakázaný.

Na tvorbu eshopu nie ste sama

A možno vás táto situácia donútila začať predávať svoj tovar aj online, prostredníctvom eshopu. Aj keď sa určite nájde množstvo podnikateliek, ktoré doteraz nemali eshop, pretože si vystačili s kamenným predajom alebo sa obávali samotnej tvorby eshopu, cez pandémiu museli prehodnotiť svoj postoj k predaju cez internet.

Mať vlastný eshop predsa nie je nič zložité. Nemusíte byť skúsená programátorka a robiť si ho sama. Stačí si najať agentúru, ktorá sa tvorbe eshopov venuje a spravia vám ho na mieru. A vy sa tak môžete venovať ďalším veciam, ktoré sú potrebné pre predaj tovaru cez internet. Napríklad ako vyriešite prepravu tovaru.

PPC reklama nemusí byť len pokus a omyl

Alebo môžete rozmýšľať ako zvýšiť svoje predaje. Nato samozrejme potrebujete správnu formu reklamy. A kde lepšie propagovať eshop ako práve na internete? Vody internetu ponúkajú množstvo foriem reklamy pre vaše podnikanie. Ak chcete to najlepšie, zrejme najvýkonnejším reklamným formátom je momentálne PPC reklama v Googli.

V čom spočíva efektivita takejto reklamy? Základom je to, že drvivá väčšina (viac ako 90%) užívateľov internetu na Slovensku používa ako internetový vyhľadávač práve Google. A skvelou vlastnosťou takejto reklamy je to, že ju môžete presne cieliť na taký typ publika, ktorý môže mať najväčší záujem o vaše produkty.

Nie je to však úplne jednoduché. Potrebujete mať správnu stratégiu a precízne nastavenú kampaň. A k tomu vám opäť môže pomôcť skúsená agentúra, ktorej certifikovaní odborníci dokážu nastaviť vašu PPC reklamu tak, aby ste maximalizovala svoje výnosy.

Zdroj foto: Autor: Jirsak / Shutterstock.com