Až 96 % rodičov sa obáva o blaho svojich detí kvôli zhoršujúcim sa klimatickým podmienkam. Z toho 48 % z nich súhlasí, že zníženie nášho vplyvu na životné prostredie je výzvou, ktorú musíme vyriešiť spolu. Stromy sú najefektívnejšou zbraňou v boji proti klimatickej zmene a zvyšovaniu uhlíkovej stopy. Uvedomuje si to aj projekt Zasaď strom, ktorého cieľom je vytvoriť v Tatrách a mestách novú zeleň. Zasadené stromy budú súčasťou vízie zasadiť 1 000 000 stromov v rámci celého Slovenska. Tento potrebný projekt sa spojil s obľúbenou značkou Pampers, ktorej tiež záleží na zdravom životnom prostredí a budúcnosti ďalších generácií. Za každý zakúpený výrobok značky Pampers v sieti dm drogerie od 15.6. do 31.8.2022 bude venované 1 % na výsadbu stromov v srdci Slovenska.
Zasaď strom plánuje vysadiť 1 000 000 stromov
Zasaď strom je projekt, ktorého cieľom je vytvoriť na rôznych miestach po celom Slovensku novú zeleň. Zasadené stromy budú súčasťou vízie projektu zasadiť 1 000 000 stromov v rámci celého Slovenska. Vznikol spontánnou výzvou na vytvorenie zmysluplnej myšlienky tak, aby bol prospešný pre ľudstvo. Víziou projektu je ukázať, že sa dajú vytvárať zdanlivo nemožné veci. Projekt sa riadi heslom „Nie činnosť prírody, ale nečinnosť ľudí je katastrofa“.
Prečo je zalesňovanie doby nápad pre budúcnosť?
Opätovné zalesňovanie pozostáva z opätovnej výsadby stromov s cieľom obnoviť lesy zničené v nedávnej minulosti. Ide o dôležitý proces, ktorý pomáha zmierniť vplyv zmeny klímy. Opätovné zalesňovanie ponúka jeden z najúčinnejších spôsobov odstraňovania oxidu uhličitého z atmosféry, jeho premeny na pevný uhlík prostredníctvom fotosyntézy a jeho ukladania do kmeňov stromov, konárov, koreňov a pôdy. Jeden dospelý strom dokáže absorbovať vyše 21 kg uhlíka ročne a vytvára dostatok čistého kyslíka pre štyroch ľudí, ktorí môžu dýchať čerstvý vzduch.
1 produkt Pampers = 1 % na výsadbu lesa
Pomôcť vysadiť nový les môžu všetci spotrebitelia, ktorí kupujú a využívajú produkty Pampers. Značka už viac ako 40 rokov pomáha zlepšovať život batoľatám, deťom aj ich rodičom. „Sme oddaní myšlienke, aby bolo každé dieťa v bezpečí, zdravé a šťastne vstúpilo do života,“ hovorí Brand Manager CZ/SK market, Denisa Žideková.
Značke záleží na životnom prostredí a budúcnosti ďalších generácií, preto sa rozhodla podporiť vysádzanie stromov. „V Pampers sme odhodlaní podniknúť kroky v oblasti zmeny klímy ako súčasť ambícií našej spoločnosti dosiahnuť do roku 2040 nulovú emisiu skleníkových plynov,” vysvetľuje Žideková. Preto z každého predaného výrobku Pampers venuje obľúbená značka plienok 1 % na výsadbu stromov v srdci Slovenska. Cieľom je 2 000 nových stromov na území nášho štátu.
Spoločnosť sa tiež venuje znižovaniu odpadu z plienok prostredníctvom inovácií, vzdelávacích programov a partnerstiev. Značka investujte 10 miliónov dolárov do aliancií, ktoré pomáhajú identifikovať riešenia obehového hospodárstva pre odpady z plienok.
Zdroj foto: Pampers