3 módne značky z New Yorku, ktoré sa oplatí poznať!

Obľúbené kardio – nakupovanie, zdá sa, nikdy neomrzí. Ak už ale poznáte nové kolekcie v každom obchode, je čas hľadať inde. Predstavujeme vám 3 newyorské značky, 3 rôzne štýly, no najmä 3 ženy, ktorých osobnosť a život vo veľkomeste sa premietajú do módy navrhnutej pre každodenný rýchly život modernej ženy. 

Kate Spade 

Opustila prestížnu pozíciu editorky módnych doplnkov v magazíne Mademoiselle, pretože sa rozhodla navrhnúť dokonalú kabelku. V roku 1993 predstavila šesť siluet kabeliek, v ktorých nechala vyniknúť elegantné tvary a farby úplne v novom svetle. New York sa zamiloval. Kate si podmanila módne redaktorky a ženy sviežimi a modernými kúskami a tak otvorila prvý obchod v roku 1996.  Časom Kate Spade vytvorila doslova vizuálnu skratku vďaka ktorej je jej značka rozpoznateľná po celom svete.

3 módne značky z New Yorku, ktoré sa oplatí poznať!

www.katespade.com

Rebecca Minkoff

Na strednej škole ju najviac fascinovali kostými, no a z kostymérne je k skutočnej móde len krôčik. Ten sa Rebecca rozhodla urobiť, keď mala 18 rokov a odsťahovala sa do New Yorku, kde sa rozhodla splniť si svoj sen – stať sa módnou návrhárkou. A to sa jej podarilo! Stala sa miláčikom Ameriky doslova cez noc, keď v roku 2001 navrhla kapsulovú kolekciu piatich tričiek „I love New York“, ktorá sa objavila v americkej The Tonight Show. Ďalší obrovský úspech prišiel v roku 2005, kedy Rebecca navrhla svoju prvú kabelku, ktorú nazvala „Morning After Bag“, aka „MAB“. Táto ikonická taška rozbehla jej kariéru navrhovania kabeliek a doplnkov, avšak v roku 2009 predstavila aj svoju prvú ready-to-wear kolekciu. Dnes je Rebecca líderkou trhu, čo sa doplnkov týka. V Amerike ju každý pozná vďaka nezameniteľnému dizajnu kožených kabeliek v moderných a nesmrteľných kombináciách s reťazami alebo cvokmi, ktoré perfektne (a často perfektne kontrastne) dopĺňajú akýkoľvek outfit.

3 módne značky z New Yorku, ktoré sa oplatí poznať!www.rebecaminkoff.com

Tory Burch

Vyštudovala históriu umenia a potom sa presťahovala – do New Yorku. Do mesta, kde aj Tory túžila začať svoju kariéru v odevnom priemysle. Tú začala v PR a marketingu pre najzvučnejšie a najvplyvnejšie mená módneho sveta vrátane značiek ako Ralph Lauren, Vera Wang , či Narciso Rodriguez v Loewe. Značku pod svojim menom založila na Manhattane v štvrti Nolita v roku 2004, kde vtedy mala malý obchodík. Dnes má Tory viac ako 150 obchodov po celom svete a predáva sa vo viac ako 3 000 ďalších obchodných domoch celosvetovo. Tory, dizajnérka ktorá navrhuje krásnu módu inšpirovanú orientom má rovnocennú úlohu v živote mnohých žien v USA ako filantrópka. V roku 2009 založila nadáciu Tory Burch na podporu žien v podnikaní. Prostredníctvom pôžičiek, mentorstva a podnikateľského vzdelávania nadácia investuje do úspechu a udržateľnosti malých podnikov vlastnených ženami.

3 módne značky z New Yorku, ktoré sa oplatí poznať!

www.toryburch.com

Zdroj: thehollywoodunlocked.com, afr.com, dezeen.com, rebeccaminkoff.com, toryburch.eu, katespade.com,