Zmena nie je hriech. Oraculum predstavuje novú identitu

Značka českých niche parfumov Oraculum vstupuje do novej fázy svojej existencie. Po troch rokoch na trhu prichádza s premenou vizuálnej identity a dôrazom na konzistentnú, vyzretú komunikáciu. Hlavným symbolom tejto premeny sa stal parfém Santalist, ktorý sa vracia nielen v aktualizovanom vizuálnom prevedení, ale aj v úplne novej praktickej verzii – vo formáte 10 ml.

Zakladateľka značky Renáta Muchová vysvetľuje: „Oraculum vzniklo ako osobný projekt – hľadanie vône, ktorá bude skutočne odrážať môj vnútorný svet. Postupom času sa však ukázalo, že podobné hľadanie nie je len moje. Značka začala oslovovať širšie publikum a prirodzene vyzrela. Zmena identity je preto prirodzeným krokom – nejde len o estetickú úpravu, ale o dôsledok toho, že dnes vieme, kým sme.“

Nová kampaň s názvom „Zmena nie je hriech“ stavia na myšlienke rastu, otvorenosti a autenticity. Parfém Santalist, založený na santalovom dreve, sa stal nositeľom týchto hodnôt – prepája pokoj, jemnosť a vnútornú silu.

„Santalist sme zvolili ako vôňu, ktorá potichu rozpráva náš príbeh. Neprovokuje, ale zostáva. Je to parfém, ktorý je pevný vo svojom postoji, a práve preto sme ním chceli symbolicky vyjadriť premenu celej značky,“ dopĺňa Muchová.

Novinkou je aj 10 ml formát, ktorý reaguje na potrebu mať vôňu stále pri sebe – v kabelke, na cestách, počas dňa. Vôňa tak zostáva súčasťou osobného priestoru používateľa v akomkoľvek okamihu.

Oraculum týmto krokom potvrdzuje svoje smerovanie: z malej parfumovej značky vyrástol sebavedomý projekt s medzinárodným potenciálom, ktorý dbá na kvalitu, estetiku aj presah.

Parfémy Oraculum sú dostupné online na oraculum.store a vo vybraných concept storeoch.

Zdroj foto: ORACULUM