Tchibo Bory Mall získalo výborné umiestnenie v súťaži maloobchodných prevádzok Visa Slovak Top Shop. Po minuloročnom treťom mieste v rebríčku 10 najobľúbenejších značiek na Slovensku je to ďalšie významné ocenenie.
Aby bolo nakupovanie zážitkom, musí sa spojiť viacero faktorov: atraktívny tovar, príjemné prostredie predajne, milý prístup predavačov a tiež veci, ktoré na prvý pohľad nevnímame, ako napríklad nevtieravá hudba a vôňa. Toto všetko a ešte viac odborne posudzuje porota súťaže Visa Slovak Top Shop počas mystery shoppingu v slovenských maloobchodných prevádzkach. Súťaž pomáha propagovať osvedčené postupy a kvalitné koncepty maloobchodných prevádzok; ocenené prevádzky tak môžu motivovať ostatných k zlepšeniu svojich služieb a prístupu k zákazníkom. V minulosti získali ocenenie napríklad Orange, Nespresso, Douglas, Slovnaft a ďalšie.
Vo februári obsadila predajňa Tchibo Bory Mall vynikajúce druhé miesto. „Je to pre nás veľká česť, pretože aj táto predajňa, tak ako všetky ostatné, reprezentuje náš koncept Tchibo, charakteristický prvotriednou kávou, kvalitným spotrebným tovarom za dostupnú cenu, príjemným prostredím v prevádzkach a ochotným personálom,“ hovorí Paula Žbodáková, regionálna manažérka obchodov Tchibo. „Naši priaznivci si kávu a spotrebný tovar značky Tchibo môžu zakúpiť na dokopy takmer 70 miestach po celom Slovensku – či už v našich kamenných predajniach, alebo v Tchibo kútikoch vo vybraných predajniach COOP Jednota a Labaš, a samozrejme aj pohodlne z domu na webe tchibo.sk,“ pripomína.
Atmosféru predajne tvoria aj vzťahy na pracovisku
Veľkú radosť z ocenenia mali aj v predajni. Jej vedúca Renáta Dvorčáková kladie dôraz predovšetkým na spokojnosť zákazníka a jeho pozitívny zážitok z predajne. „Som presvedčená, že k atmosfére v predajni prispievajú aj medziľudské vzťahy medzi zamestnancami. Tie sú u nás na úrovni veľkej rodiny, k čomu prispieva aj prístup nášho zamestnávateľa,“ hovorí za všetkých zamestnancov predajne ich vedúca.
O súťaži
Súťaž Visa Slovak Top Shop prebieha na mesačnej báze pod záštitou spoločnosti Visa. Skúsenosti zákazníkov sú hodnotené podľa 8 kritérií. Z hľadiska spoločnosti Visa je dôležitá možnosť bezhotovostného platenia. Z nominovaných prevádzok vyberajú víťazov na základe hodnotenia jednotlivých kritérií vyškolení inšpektori, víťaza celého ročníka vyberie z jednotlivých víťazov mesiaca finálna porota.
Zdroj foto: Tchibo