Lady Gaga predstavuje kozmetickú značku Haus Laboratories

Nikomu, kto sa čo i len okrajovo orientujete vo svete krásy, tomu určite neunikol zrod novej značky dekoratívnej kozmetiky Haus Laboratories, ktorú má na svedomí samotná Lady Gaga. Popri hudobnej a filmovej brandži jej tak s najväčšou pravdepodobnosťou bude ležať pri nohách aj svet dekoratívnej kozmetiky. Pretože, ako sa už stalo dobrým zvykom, čoho sa táto diva dotkne, to sa stretáva s nevídaným úspechom. Od filozofie značky až po informácie kde a za koľko produkty zoženiete – prinášame vám všetky fakty, ktoré potrebujete vedieť.

Filozofia Haus Laboratories

Základnou myšlienkou filozofie Haus Laboratories nie je nič iné ako sebaláska. Krása je podľa Lady Gaga to, ako sa vidíme my samy a make-up má priniesť „oslobodenie“. Heslom značky je : OUR HAUS. YOUR RULES. Your glam. Your expression. Your artistry. (Naša značka. Tvoje pravidlá. Tvoj šarm. Tvoje vyjadrenie. Tvoje umenie.) Slogan odkazuje na presvedčenie, že krása je len relatívny pojem a že všetci máme svoje vlastné ponímanie krásy. Diva teda vníma založenie beauty značky ako využitie svojho postavenia v prospech dosiahnutia vyššieho cieľa – v ideálnom prípade s použitím produktov Haus Laboratories. Každá úspešná značka potrebuje svoj príbeh a ponúka ho aj táto. Úspešná speváčka a herečka sa nikdy netajila tým, že sa v mladom veku necítila byť krásna – až do momentu, kedy objavila make-up, ktorý jej pomohol objaviť v sebe ako vonkajšiu, tak aj vnútornú krásu.

Hoci Lady Gaga vo svete krásy nie je úplným nováčikom (v roku 2012 uviedla v spolupráci so spoločnosťou Coty na trh vôňu Lady Gaga Fame), do oblasti dekoratívnej kozmetiky „fušuje“ po prvýkrát. Ochranná známka Haus Beauty bola registrovaná v roku 2018 a vzťahuje sa na celý rad produktov od dekoratívnej kozmetiky, cez pleťovú kozmetiku až po parfumy. Globálnou riaditeľkou umeleckého oddelenia nebude nikto iný ako dlhoročná vizážistka Lady Gaga, Sarah Tanno. Výkonným riaditeľom značky je Ben Jones, ktorý už má za sebou bohaté skúsenosti v oblasti riadenia. To všetko, odhliadnuc od „značky“ akou meno Lady Gaga je, so sebou prináša prísľub úspešného štartu.

Kde, ako a za koľko?

Od 15. júla je možné urobiť predobjednávku produktov Haus Laboratories na Amazone, pričom predaj bude oficiálne spustený 17. septembra. Začiatok predaja sa bude dotýkať viacerých štátov na troch kontinentoch v Amerike, Európe a Ázii. Zaujímavosťou je, že predaj bude prebiehať exkluzívne len na Amazone, zatiaľ čo doteraz sa na predstaveniach významných beauty značiek podieľali predovšetkým značky ako Sephora, Douglas a pod.

Ako býva zvykom, za značku sa platí, no v tomto prípade budú produkty dostupné za celkom prijateľné ceny. Cenová politika teda len potvrdzuje ďalšiu z hlavných myšlienok značky, že kozmetika je určená úplne pre každého, bez ohľadu na rozdiely. Napríklad sadu pozostávajúcu z troch produktov – trblietavého prášku, kontúrovacej ceruzky a lesku na pery kúpite za 49 dolárov, čo je necelých 44 eur  (+ poštovné, samozrejme).

Lady Gaga plánuje so svojou novou značkou rozvíriť vlny beauty sveta a stavila pri tom na overenú stratégiu, ktorá v sebe nesie posolstvo rovnosti. Myšlienka, že má make-up bez ohľadu na vek, pohlavie, či farbu pleti prebúdzať v ľuďoch krásu a sebalásku je nepochybne čarovná, rovnako ako dizajn samotných produktov dekoratívnej kozmetiky. Už si len musíme počkať na spustenie predaja, aby sme sa mohli na vlastnej koži presvedčiť, či Haus Laboratories splní všetko to, čo sľubuje.

Zdroj: instagram.com