Naše hlavné mesto sa stalo súčasťou zoznamu celosvetových metropol, ktoré si Waterdrop vybral pre svoj nový kiosk. Bratislava sa tak po mestách ako Viedeň, Londýn, Paríž, Amsterdam, Praha, Miami alebo New York stane ďalším miestom, kde si priaznivci udržateľného pitného režimu môžu osobne vybrať zo širokého portfólia waterdrop® produktov.
“Pre otvorenie ďalšieho obchodu bola Bratislava jednoznačnou voľbou, keďže na Slovensku pôsobí Waterdrop online obchod už viac ako 4 roky a z roka na rok sa tešíme väčšiemu záujmu slovenských zákazníkov. Vybrali sme strategické miesto, shopping centrum Aupark, ktoré zaviedlo vo svojich priestoroch udržateľné kroky zamerané na eliminovanie uhlíkovej stopy, šetrenie vody, detailné triedenie odpadu alebo upcycling. Waterdrop bude tak môcť pokračovať vo svojej filozofii učiť piť ľudí viac vody udržateľným spôsobom,” uviedla Kateřina Navrátilova, Managing director Waterdrop CEE & UK.
Na ploche 15 m2 sa môžu návštevníci prísť poradiť ohľadom udržateľného pitného režimu, ochutnať rôzne príchute Microdrinkov, Microtea alebo Microenergy, vrátane limitovaných edícií, ktoré priebežne Waterdrop predstavuje. V ponuke bude široká škála designových sklenených a nerezových fliaš, ktoré vďaka kvalitnej dvojplášťovej oceli udržia studený nápoj až 24 hodín a teplý až 12 hodín. K dispozícií budú aj rôzne doplnky z prírodných materiálov.
Okrem skvelých benefitov, ktoré Waterdrop má v ponuke pre svojich zákazníkov sa na kiosku zbierajú aj prázdne kapsule z dropov, ktoré sú recyklujú. Zákazníci si budú môcť užiť rôzne akcie a prekvapenia, ktoré sa priebežne aktualizujú hlavne počas uvádzania noviniek. Nový waterdrop® kiosk nájdu návštevníci obchodného centra na prízemí medzi módnymi značkami.
Zdroj foto: Waterdrop