Zdanlivo konzervatívna, ale má svoje čaro. Nová kabelka je pomenovaná po adrese najznámejšieho obchodu značky, pulzujúcom srdci, kde to všetko začalo: 30 Avenue Montaigne v Paríži. Kabelka svojou klasickou estetikou a funkčnosťou ašpiruje na emblematické postavenie v ponuke módneho domu Christian Dior. Podobné, aké zastáva ikonická „saddle bag“, ktorú toho času navrhol britský návrhár John Galliano a doteraz sa radí medzi absolútne must-have.
Kabelka 30 Montaigne bola jedna z desiatich modelov, ktoré aktuálna dvorná návrhárka značky Christian Dior Maria Grazia Chiuri predstavila vedeniu spoločnosti a marketingovému tímu. Viacero tašiek apelovalo na post budúcej „It“ bag, ale uvedená 30 Montaigne nakoniec vyhrala na plnej čiare, najmä z dôvodu svojej multifunkčnosti, nadčasovej elegancii a univerzálnosti.
Chiuri sa pri jej vytváraní inšpirovala uniformami, takže logickým vyústením bolo pridanie širokého crossbody popruhu, ktorý sa dá variovať, meniť a odopínať podľa toho, akú má majiteľka práve náladu, alebo outfit. Kreatívnejšie ženy si môžu namiesto remienka vytvoriť netradičnú rukoväť uviazaním šatky. 30 Montaigne sa taktiež môže nosiť ako listová kabelka do ruky.
„Uvedomila som si, že odnímateľný popruh je fundamentálny element každej kabelky, nakoľko sa dokáže naplno prispôsobovať vášmu telu,“ dodáva Chiuri.
I keď kabelka možno nie je na prvý pohľad tak rafinovaná, no ak sa zameriate na detaily, prekvapí vás jej nekonečná variabilita. Navyše má perfektne odhadnutú veľkosť – ani veľká, ani malá, akurát do ruky, ale zmestí sa do nej všetko, čo potrebujete (aj to, čo nie). Sympatické tvarovanie, ideálna hrúbka a výrazné zapínanie vo forme loga. To neplní len dekoračnú, ale najmä praktickú funkciu otvárania a zatvárania. Vzadu je nenápadne embosovaný názov tašky, čo jej dodáva sofistikovaný nádych exkluzivity.
„Fascinuje ma funkcionalita. Funkcionalita spojená s čistou a precíznou estetikou,“ približuje svoju víziu Maria Grazia Chiuri. „Esencia dobrej ‚It‘ kabelky spočíva nielen v jej vzhľade, ale najmä v tom, ako sa používa.“
Nová 30 Montaigne sa bude predávať v bordó a camel odtieni, staroružovom či mentolovom koženom prevedení. Takisto budú dostupné dve farebné verzie s typickým logotypom CD.
Launch kabelky prebehol prostredníctvom influencer marketingu strategicky dirigovaným PR. 30 Montaigne sa postupne objavila na instagramových účtoch supermodelky Natalie Vodianovej, Chiary Ferragni, Mirandy Kerr či blogerky Carolin Daur.
Kabelka sa začína predávať od 3 000 eur a už teraz módny dom nestíha plniť výrobu predobjednávok riadne na čas. Zdá sa, že 30 Montaigne má cestu stať sa novou „It“ bag dobre našliapnutú…
Zdroj obrázkov: archív značky, instagram